کتابها » مدیریت فناوری و نو آوری در سطح بنگاه
عنوان کتاب: مدیریت فناوری و نو آوری در سطح بنگاه
پدیدآورندهها: مهدی محمدی، مهدی الیاسی، علی اصغر سعدآبادی
ناشر: مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور
سال انتشار: 1394
شابک: 5-67-8041-964-978
تعداد صفحات: 208 صفحه
توضیحات:
در راستای سیاستهای کلان اقتصادی کشور برای گذار از اقتصـاد منبعمحـور و تحـقق اقتصاد دانشبنیان و همچنین ایجاد ارتبـاط بین نیازهای بـازار و سـرمایه علمی و فناورانه کشور، جایزه ملی مدیریت فنـاوری و نوآوری الگـویی موثـر برای ارتقاء قـابلیتهای فنـاورانه و نوآورانه شرکتهای ایرانـی و بلوغ نظامهای مدیریتـی این منبع کلیـدی ثروت و رقـابتپذیری در بـازارهای جهانی ارائه مینماید. کتاب حاضر در برگیرنده مفاهیم پایهای مدیریت فناوری و نوآوری در سطح بنگاه و همچنین ارائه و تشریح مدل بلوغی برای بنگاهها در این عرصه است و میتواند بهعنوان راهنمای عملی برای ارزیابی، عارضهیابی و پیادهسازی نظام مدیریت فناوری و نوآوری در بنگاه با هدف ارتقاء رقابتپذیری و خلق ثروت در اقتصاد ملی، مورد استفاده قرار گیرد. علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه دریافت این کتاب میتوانند با مرکز نشر چاپار شماره تلفن ۸۸۸۹۹۶۸۰ تماس حاصل نمایند.