Hello our valued visitor, We present you the best web solutions and high quality graphic designs with a lot of features.‎ just login to your account and enjoy .‎.‎.‎

<none>

به پایگاه اطلاع‌رسانی «مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور» خوش‌آمدید!
جهت عضویت اینجا کلیک نمایید.

دبیرخانه دولت الکترونیک وزارت عتف

شما اینجا هستید

در تاریخ ۱۰/۰۷/۱۳۹۵ تفاهم‌نامه‌ای فیمابین معاونت اداری مالی و مدیریت منابع وزارت عتف و مرکز تحقیقات سیاست‌های علمی کشور به منظور توسعه همکاری‌های علمی پژوهشی در جهت توسعه و اجرای الزامات اسناد بالادستی در حوزه دولت الکترونیک و فضای مجازی و هوشمندسازی آموزش عالی به شرح ذیل منعقد گردید:
الف: سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی):
• توسعه نظام اداری الکترونیک و فراهم آوردن الزامات آن به منظور ارائه مطلوب خدمات عمومی (بند ۱۵)
• خدمات رسانی برتر، نوین و کیفی به منظور ارتقای سطح رضایت مندی و اعتماد مردم. (بند ۱۷)
ب: سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی رهبر معظم انقلاب:
• کسب جایگاه برتر منطقه در توسعه دولت الکترونیک در بستر شبکه ملی اطلاعات.
ج: نقشه راه توسعه دولت الکترونیک ایران (معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور):
• نقشه راه توسعه دولت الکترونیک ایران که مصوبه ششمین جلسه شورای عالی اجرایی فناوری اطلاعات به شماره ۱۵۴/۲۰۰ مورخ ۱۱/۶/۹۲ است.
د: برنامه استقرار دولت الکترونیک-فضای مجازی در وزارت عتف (مصوب ۱۰/۱۱/۱۳۹۴ شورای عالی اجرایی فناوری اطلاعات وزارت عتف)
در این تفاهم‌نامه که به مدت دو سال منعقد شده است « تامین منابع مالی و ابلاغ اعتبار به مرکز»، «تامین زیر ساخت‌های سخت‌افزاری، شبکه‌ای و امنیتی» و «اولویت‌بندی پروژه‌ها» جزء تعهدات وزارت عتف بوده و ماموریت‌های زیر به مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور واگذار شده است:
• همکاری در اصلاح اسناد طرح جامع استقرار دولت الکترونیک با وزارت علوم
• مدیریت و کنترل پروژه‌ها با همکاری وزارت علوم
• سازماندهی و تقویت نیروی انسانی متخصص در بخش فن‌آوری اطلاعات در جهت اجرای پروژه‌ها
• ایجاد هماهنگی با سازمان‌ها و دانشگاه‌های ذی‌نفع در پروژه‌ها با همکاری وزارت علوم
• ایجاد، استقرار و پشتیبانی سامانه‌های مورد نیاز طرح.
• تهیه و تحویل مستندات کامل طراحی و پیاده سازی از سامانه‌های تهیه شده به وزارت.
• ایجاد جلسات آموزشی و کارگاه‌ها با هماهنگی وزارت و کاربران جهت ارائه سیستم‌های تهیه شده به ذی نفعان.
• انتخاب و ایجاد استانداردهای توسعه و استقرار دولت الکترونیک به سمت هوشمندسازی وزارت علوم
• ایجاد درگاه‌ها و پروتکل‌های مورد نیاز در جهت جمع آوری اطلاعات مورد نیاز بانک جامع اطلاعاتی از واحدهای تابعه.
• تعریف پروتکل مناسب جهت اخذ اطلاعات مورد نیاز با کد اطلاعاتی جامع زیر سیستم‌های آن از سازمان‌ها و ارگان‌های خارج از وزارت.
ارکان اجرایی دبیرخانه به شرح شکل زیر می‌باشد: ‬ اعضای دبیرخانه عبارتند از: اعضای شورای راهبری دبیرخانه عبارتند از: • دکتر علی معینی (رئیس شورا) • دکتر حمید کاظمی (دبیر شورا) • دکتر سیدمهدی سجادی‌فر (عضو شورا) • دکتر مهدی جعفریان (مدیر طرح و عضو شورا) • دکتر ناصر باقری مقدم (عضو شورا) • دکتر امین شکری پور (عضو شورا) • دکتر مهدی پاکزاد (عضو شورا) اعضای کمیته فنی دبیرخانه عبارتند از: • دکتر مهدی جعفریان (مدیر طرح) • دکتر رامین شکری پور (عضو کمیته) • مهندس مسعود امینی (عضو کمیته) • مهندس علی بیات (عضو کمیته)
متن آزمایشی
طرح‌ها و پروژه‌ها
متن آزمایشی
مستندات

درج دیدگاه

Filtered HTML

  • نشانی صفحه‌ها وب و پست الکترونیک بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • تگ‌های HTML مجاز: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی صفحه‌ها وب و پست الکترونیک بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.

مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور کانون تفکر در زمینه سیاست‌پژوهی و سیاست‌سازی علم، پژوهش و فناوری در سطح ملی.

خبرنامه الکترونیک

ارتباط با ما